Header
TUYỂN DỤNG: CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT STAFF
Customer Satisfaction Management Staff
Location: Ho Chi Minh
Level: Staff
Job Descriptions:
- Dealer Operation Standard (DOS) Material Development/Implementation at Dealer
- Planning & managing:
- The DOS basic for new Dealer based on plan
- The DOS advanced implementation
- Monitoring the performance of the Dealers, support inquiries
- Update the comments of Dealers to develop DOS materials.
- Sales Satisfaction Index (SSI)/Customer Satisfaction Index (CSI) Analysis Implementation
- Implementing Industry survey FY22 annually to tracking the brand SSI/CSI score
- Analyzing raw data to find weaknesses that make our customer unsatisfied
- Meeting with the relevant departments to analyze and find out the root cause and unity improvement actions
- Choosing feasible & key actions that can improve SSI to propose for Quick Action implementation
- Implement the action plan with key stake holder for SSI score improvement
- Dealer Quality Evaluation
- Implementing Dealer quality evaluation schemes
- Planning to visit Dealer for quarterly evaluation for dealer quality improvement
- Customer Relation Management (CRM) & Customer Mobile Application
- Implementing the CRM service & Customer mobile application training to Dealer
- Make sure the CRM Service system is applied and input correctly by the Dealer
- Summarizing and reporting the results for all above-mentioned tasks
Requirement:
- Education: Bachelor’s Degree (Engineer in Automotive, Marketing/Business)
- Experience: 03 years of Customer Service/Training/Service Area Management in automobile field
- Knowledge: Automotive market
- Mandatory skills:
- PC skills (MS office, Power point, etc.)
- Training skills
- English (fluent communication, good at writing and reading)
*Notes: CV must be in English and include your Profile Picture and Expected Salary
Benefits:
- Competitive salary & allowances
- Total bonus from 1.5 – 6 months
- Premium Health care package
- Shuttle bus/transportation allowance; meal allowance
Contact information
- Contact information: Ms. Tram Anh – Human Resources Department
- Email: anh-phamhoangtram@mitsubishi-motors.com.vn
Cảm ơn
Chúng tôi đã nhận thông tin của bạn. Chúng tôi sẽ liên hệ với bạn trong thời gian sớm nhất.

Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn

Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn

Trải nghiệm Xpanderngay hôm nay!
Vui lòng để lại thông tin, chúng tôi sẽ liên hệ ngay với bạn
Cảm ơn Quý khách đã gửi yêu cầu lái thử xe, nhà phân phối Mitsubishi sẽ liên lạc với quý khách trong thời gian sớm nhất. Nếu quý khách có yêu cầu hoặc thắc mắc gì khác, vui lòng gọi điện đến số CSKH: 1800.1514 (giờ hành chính) hoặc gửi email đến cskh@mitsubishi-motors.com.vn